Alla inlägg under augusti 2014

Av judi - 1 augusti 2014 11:50

Sommar och värme har det varit länge nu .Jag gillar värmen bara det inte är för varmt  .Mitt huvud klarar inte av värmen .Det beror nog på att jag är sjuk i ALS, samtidigt känner jag andra personer med ALS som klarar värmen väldigt bra och har inga problem med det 

För att förebygga obehag , använder jag en solhatt och sätter mig i ett läge där det fläktar. Nu har man gått ut i väderleksrapporten och sagt att det skall bli varmare men också åska .

 

Det får gärna vara varmare och att det fläktar, åska däremot är väl ingen hitt . 

Huvudet blir så tungt och man känner ett tryck över hela skallen och sedan när åskan har dragit förbi  

så är det lite klarare, även i skallen. 

någon annan med ALS som har besvär av värmen ? 


LIVET MED ALS

SPRÅK

Fråga mig

121 besvarade frågor

MENY

Sök i bloggen

ARKIV

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards