Direktlänk till inlägg 28 juni 2012

FRAMTIDEN

Av judi - 28 juni 2012 06:30

Det regnar och just nu i skrivandets stund så har det regnat  sedan Midsommar afton det skulle bli lite ljusare på himlafronten  framemot i veckan  Att planera och se något ljusare på framtiden är svårt samtidigt som jag måste se framåt .   

 

Regnet gör att även sinnet sjunker neråt  

Planera för min framtida försämring ...min kroppsliga försämring.. 

Vilken del av kroppen, vilken muskel , kommer att lägga av , vilken funktion försvinner från mig ? 

Försök att förutspå och planera för detta .. 

Ligg steget före ..Låter inte kul..   

 

Jag måste fly verkligheten och går till en spå kärring och så här låter hennes prognos  

om jag tittar i spå kulan och ser hur kommer min framtid enligt Astrology Zone´s Susanne Millers juni -Horoskop för vattumannen att se ut ?   

 

Om du har ett rent hjärta, och verkligen vill hitta och främja bestående kärlek, kommer du snart in i den mest spännande period av ditt liv för att så skall ske . Det som ligger  framför oss är en chans för känslomässigt djup och rikedom.  

För att detta skall ske , måste du vara en del av detta arbete och bestämmas att komma till denna period med alla goda avsikter. 

 

En av de främsta orsakerna till att de långsiktiga prognoserna är så spektakulärt för romantik beror på den förestående ankomsten av Jupiter, givare av gåvor och lycka, i Tvillingarna, en luft tecken som mitt (Vattuman), i femte huset av sann kärlek. 

Jupiter kommer att anlända den 11 juni 2012 och stannar ett helt år, fram till 25 juni 2013.   

 

Antingen eller , om jag vill ? Kan jag själv påverka min framtid klicka på programmet i Youtube klippet och fundera på om det är min egen vilja som påverkar kroppen ?? skriv och berätta vad du tycker ,spådom eller inte ?

 

MIND MASTER -THE POWER OF YOUR SUBCONCIOUS MIND

 

 
 
Ingen bild

Ingela

28 juni 2012 23:21

Jag är också vattuman, och framtiden låter ju lovande :-) Jag tror att vi till viss del kan programmera om vår hjärna. Det har jag själv provat med lyckat resultat. Man bestämmer sig för ett mål och skapar en målbild, visualiserar hur det känns att nå det tänkta målet. Jag tränade envist fast besluten att nå det jag förutsatt mig, men nära att ge upp många ggr. Vi är programmerade från barnsben, och till stor del är det möjligt att programmera om sig. Sen finns det ekonomi i det här, många tjänar pengar som gurus, som vanligt måste vi gå till oss själva, det som är rätt för en är fel för någon annan, vi måste lyssna på oss själva. Jag läser just nu en bok som heter Alkuajatus urtanken livets lilla handbok av Hannu. Varning, står det på boken, denna bok kan förändra ditt liv beständigt... :-) Kram Ingela

judi

28 juni 2012 23:33

jo jag tror också att man kan påverka sitt sätt att förhålla sig till livet oavsett sjukdom eller andra problem och därmed skapa bättre relationer finns boken på svenska oxå ?

 
Ingen bild

Ingela

29 juni 2012 20:46

Ja, boken finns på svenska. Gå in på Alkuajatus hemsida och läs, så kan du känna efter om boken passar dig. Jag har kommit halvvägs, nu handlar den mycket om vår innersta vilja och sanning. När vi är sanna mot oss själva, är vi sanna mot andra och möter då den närhet i relationerna som vi alla längtar efter men få får uppleva. Boken är otroligt inspirerande, men något mäktig, de första sidorna var obegripliga, men nu är den helt klart mödan värd :-)

judi

29 juni 2012 22:48

Tack för tips

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av judi - 16 augusti 2023 22:50

Personer med amyotrofisk lateralskleros (ALS) som har ett mer aktivt medfödd immunförsvar - den del av immunsystemet som fungerar som ett första svar på hot - tenderar att ha snabbare sjukdomsprogression och sämre överlevnad, visade en studie av stor...

Av judi - 23 april 2023 22:07

Nu är det i startgroparna med nationella riktlinjer för ALS -sjuka.   Ett av målen med kunskapsstyrning är att identifiera och prioritera förbättringsområden tillsammans med patienten som en del av vardagen. Det gäller så väl i det enskilda m...

Av judi - 13 februari 2023 17:42

Nytt läkemedel är på gång att godkännas i EMA för ALS -sjuka i Europa.   Det finns ingen botande behandling mot ALS, och behandlingsalternativen för att bromsa sjukdomsförloppet är begränsade. I Sverige och övriga EU finns i dag bara en godkänd s...

Av judi - 7 februari 2023 18:16

Syfte Det övergripande syftet för registret är att göra ALS-sjukvården likvärdig och högkvalitativ och framförallt utvärderingsbar. Att etablera/öka samarbetet mellan samtliga svenska neurologiska universitetskliniker och gemensamt bygga upp en stru...

Av judi - 21 januari 2022 18:23

Neuro polisanmäler läkaren Staffan Bergström 21 januari 2022, Alfred Skogberg I dag polisanmäler organisationen Neuro läkaren Staffan Bergström. Detta efter att Bergström uttalat sig i en radiointervju om hur han överdoserat svårt cancersjuka kvin...


LIVET MED ALS

SPRÅK

Fråga mig

121 besvarade frågor

MENY

Sök i bloggen

ARKIV

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards