Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

SKOR OCH VÄRME

Av judi - 25 maj 2012 06:30

När det är så här varmt så känns det som sommarn kommer helt plötsligt

och då blir det ännu svårare med skor och kläder vd skall jag ha på mig som fungerar och är lätt att ta på sig

bra stöd för svaga fotleder bra sula så man inte får ont i fötterna Jag får alltid ont i trampdynan längst fram under höger fot

Ja, då blir det ett ny köp av Rieker skor Jag kan rek. inte för att jag har någon provision men

måste erkänna att det är lite annat än bara Ecco och Reebok ja det är inget fel på dom skorna heller men så här ser mina nya skor ut fast beige och vit jag är mycket nöjd med dessa

 

 
 
Ingen bild

Ida

25 maj 2012 22:41

Mina "bullkammar"till fötter har fått lida mycket pin under årens lopp men ibland händer det att jag hittar dyrgripar (med betoning på dyr) och sen har jag dem tills de faller sönder. Sen är det bara att hoppas på ny tur. Så är det när man har fötter som inte passar i några vanliga skor. Men å andra sidan har jag en kropp som inte passar i vanliga kläder heller så varför skulle det vara annorlunda med fötterna. Ha en skön helg i förhoppningsvis sol och värme

judi

26 maj 2012 08:50

Tack det samma bara det inte blir för varmt i helgen annars är det gott med värme tydligen har jag lättare med att röra mig när det är lite varmare känns inte så stel men så har jag mindre med kläder oxå

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av judi - 16 augusti 2023 22:50

Personer med amyotrofisk lateralskleros (ALS) som har ett mer aktivt medfödd immunförsvar - den del av immunsystemet som fungerar som ett första svar på hot - tenderar att ha snabbare sjukdomsprogression och sämre överlevnad, visade en studie av stor...

Av judi - 23 april 2023 22:07

Nu är det i startgroparna med nationella riktlinjer för ALS -sjuka.   Ett av målen med kunskapsstyrning är att identifiera och prioritera förbättringsområden tillsammans med patienten som en del av vardagen. Det gäller så väl i det enskilda m...

Av judi - 13 februari 2023 17:42

Nytt läkemedel är på gång att godkännas i EMA för ALS -sjuka i Europa.   Det finns ingen botande behandling mot ALS, och behandlingsalternativen för att bromsa sjukdomsförloppet är begränsade. I Sverige och övriga EU finns i dag bara en godkänd s...

Av judi - 7 februari 2023 18:16

Syfte Det övergripande syftet för registret är att göra ALS-sjukvården likvärdig och högkvalitativ och framförallt utvärderingsbar. Att etablera/öka samarbetet mellan samtliga svenska neurologiska universitetskliniker och gemensamt bygga upp en stru...

Av judi - 21 januari 2022 18:23

Neuro polisanmäler läkaren Staffan Bergström 21 januari 2022, Alfred Skogberg I dag polisanmäler organisationen Neuro läkaren Staffan Bergström. Detta efter att Bergström uttalat sig i en radiointervju om hur han överdoserat svårt cancersjuka kvin...


LIVET MED ALS

SPRÅK

Fråga mig

121 besvarade frågor

MENY

Sök i bloggen

ARKIV

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards