Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

SAMTAL MED GUD

Av judi - 21 februari 2011 15:58

Jag förstår inte alltid den väg som har blivit mig given

funderar över mitt liv och har ibland samtal med GUD

om just det att jag vill inte dö men vill inte heller leva det liv jag lever och jag känner ibland att GUD skrattar åt mig Jag känner just som i texten att jag har så mycket att ge så mycket kvar att uppleva låter detta illustereras av min

 

 favorit Robbie Williams FEEL

 

Come on hold my hand,
I wanna contact the living.
Not sure I understand,
This role I’ve been given.


I sit and talk to god
And he just laughs at my plans,
My head speaks a language, I don’t understand.

 

I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in.
’cause I got too much life,
Running through my veins, going to waste.

 

I don’t wanna die,
But I ain’t keen on living either.
Before I fall in love,
I’m preparing to leave her.
I scare myself to death,
That’s why I keep on running.
Before I’ve arrived, I can see myself coming.

 

I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in.
’cause I got too much life,
Running through my veins, going to waste.

 

And I need to feel, real love
And a life ever after.
I cannot get enough.

 

I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in,
I got too much love,
Running through my veins, going to waste.

 

I just wanna feel real love,
In a life ever after
There’s a hole in my soul,
You can see it in my face, it’s a real big place.

 

Come and hold my hand,
I wanna contact the living,
Not sure I understand,
This role I’ve been given

 

Not sure I understand.
Not sure I understand.
Not sure I understand.
Not sure I understand
.

 
 
Spanaren

Spanaren

21 februari 2011 20:17

Försöker att sätta min i denna svåra frågeställning men det är svårt! Det är endast ett samtal mellan dig och Gud. Hur kan jag som privatperson stötta dig? Många frågor hos mig och alla andra om hur vi kan visa att vi lyssnar och hör på dig. Kan vi underlätta något för dig på något sätt eller ... Mitt hjärta gråter men jag kan inte ge dig dom svaren du vill ha! Massor av värme och välbehövliga energier kan jag sända till dig/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

judi

3 mars 2011 12:15

Tack för inlägget och din kommentar tack för ditt stöd

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av judi - 16 augusti 2023 22:50

Personer med amyotrofisk lateralskleros (ALS) som har ett mer aktivt medfödd immunförsvar - den del av immunsystemet som fungerar som ett första svar på hot - tenderar att ha snabbare sjukdomsprogression och sämre överlevnad, visade en studie av stor...

Av judi - 23 april 2023 22:07

Nu är det i startgroparna med nationella riktlinjer för ALS -sjuka.   Ett av målen med kunskapsstyrning är att identifiera och prioritera förbättringsområden tillsammans med patienten som en del av vardagen. Det gäller så väl i det enskilda m...

Av judi - 13 februari 2023 17:42

Nytt läkemedel är på gång att godkännas i EMA för ALS -sjuka i Europa.   Det finns ingen botande behandling mot ALS, och behandlingsalternativen för att bromsa sjukdomsförloppet är begränsade. I Sverige och övriga EU finns i dag bara en godkänd s...

Av judi - 7 februari 2023 18:16

Syfte Det övergripande syftet för registret är att göra ALS-sjukvården likvärdig och högkvalitativ och framförallt utvärderingsbar. Att etablera/öka samarbetet mellan samtliga svenska neurologiska universitetskliniker och gemensamt bygga upp en stru...

Av judi - 21 januari 2022 18:23

Neuro polisanmäler läkaren Staffan Bergström 21 januari 2022, Alfred Skogberg I dag polisanmäler organisationen Neuro läkaren Staffan Bergström. Detta efter att Bergström uttalat sig i en radiointervju om hur han överdoserat svårt cancersjuka kvin...


LIVET MED ALS

SPRÅK

Fråga mig

121 besvarade frågor

MENY

Sök i bloggen

ARKIV

GÄSTBOK

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards